onsdag 21. januar 2009


Dette er da før jeg klippet meg nå, så det er kortere enn der, i tillegg er dette kanskje et år etter. Da burde jo håret ha vokst, men nei:/

Her er da for ca et år, hadde hår under puppen, nå er det sånn 10 cm under skuldra bare eller noe.

I dag har jeg lagd ferdig scrapple book'en, pakket inn gaven til Robin og baket kake. Kommer bilder i morgen.

Ja, ellers var det nok en dag med slaps.Å jeg ser frem til helgen.
I går klippet jeg meg, bare tupper. Ja, etter en stund med for mye retting, bleking og spray sluttet håret mitt rett og slett og vokse. Jeg hadde langt før fant jeg ut når jeg så på noen bilder for tiden. Jeg driver liksom og sparer men håret har bare spist seg oppover. Så de siste mnd har jeg redusert retting, bruker så og si ikek spray og mindre bleking( striper, ettervekst) Håper det blir litt forbedring og håret begynner og vokse igjen. Noen som har samme problem?

1 kommentar:

Regine sa...

Fin blogg - fine bilder :)
Håper du får ein bra fredagskveld!

http://www.regine.devote.se/