søndag 25. januar 2009

Å han Tom fridde!


Bilde fra nyttårs aften, tok ikke noen bilder de kvelden, men fant et bilde som en hadde lagt ut. SÅ måtte nesten legeg ut siden jeg ja hadde null bilder.

Fredag: Dro til gutten, mikke og Pat var her, så på tv, spillet og hadde det kost.


Lørdag: Suprise party for mamma, hu blir 40 på tirsdagen. Møtte på lokalet slik kvart over seks, i halv åtte tiden kom mamma og tom å noen til siden hu liksom ikke skulle vote det. Så ble det mat og øl, eller vin for de som ville ha det. Noen hadde jo med eget også. Så ble det sang og prating, så mer drikking folk begynt å bli i form og danse osv.Miclelle og Emil er så søte der de sto og danste som de turtel duene de er! Er egentlig litt morro og se små berusete voksne, de liksom tar av til å være de voksene vi ser ellers. Alle bare danset rudnt hev beina hit og dit og koset seg. Så ble det jo kaker. Så noe dansing med jenta og så gutten. Så brått i kaskje tolv, ett tiden. BRÅTT Går Tom ut på danse gulvet bøyer seg på kne foran mamma og FRIR! Hu sa ja. SÅ ja mange i sjokk, men koselig var det! Ble hentet noe over to. Dro hjem koset oss og så film.




















Søndag: hm jeg har nå dusjet og snart sminket meg ferdig, om ikke så lenge skal jeg i dåp med gutten min, han skal være fadder til onkel barnet. Så nok en dag med kjoler og pen klær. Etter dåpen vet jeg ikke riktig hva som skjer blir nok å slappe av å komme seg hjemover utover kvelden?.

Guttepusen som sover, aww pene,søte!

Noen som har hatt en fin helg? Opplevd noe spennende?

1 kommentar:

Ine Therese sa...

ntå, så masse koslige bilder osv :- ) jeg har da lagt rett ut hele helgen, skulle egentlig i bursdagen til marita som hun skulle ha hjemme hos seg med venner først så fest hjemme hos hun senere. Men så syk som jeg er/ har vært ble jeg hjemme med influensaen og feber i 40 og halsbetennelse og oppkast : ( håper jeg kommer meg ut og på skolen snart ..