torsdag 11. desember 2008

11 desember. Huff


Huff og slit, nå er jeg blitt syk. Tror nok kanskje guttepusen har smittet meg, for han har vært syk i flere uker nå. Jeg snufser i ett og må snyte meg så og si hvert 10 min. Begynne rå bli lei, og sår nesa er helt utslitt stakkars av all snytingen. Å det er vel egentlig jeg å.

Dro på trafikk kurset i dag også fra 4 til kvart på syv. Så var jeg hjemem slik halv åtte , tok meg en dusj, pakket sekken for i morgen har tysk tentamen, håper virkelig jeg står! Jeg kan av en eller annen grunn ikke forstå meg på noen som helst måte på tysk, så får håpe det går hvertfall ok. Nå skal jeg begynne å skrive notater til historie prøva vi har på tirsdagen noe jeg burde begynt med tidligere.Men ikke har hatt tid til pga skole, pakking fordi vi skal flytte til uken og trafikale grunnkurset. Så får pakke litt meri morgen før jeg drar til Robin.

jaja. Skal i hvertfall bli utrolig deilig med ferie og bli ferdig med flyttingen!

Noen andre som har noe de ser frem til i nærmeste fremtid?

3 kommentarer:

LindaSogn sa...

haha, du snufser jo og snyter deg dagen lang du! ;P

Jeg ser fram til ferie, med tid til kjæresten og venner + litt festing, men det hører jo med det :D

Nadia sa...

Åjaa :o dritt da!
Haha jaa.
Lykke til selv <3
Må finne på noe en dag i jula eller noe da!:D

Linda sa...

kjipt det:( godbedring