mandag 15. desember 2008

12-14 desember. aww


Sett denne serien i helgen, for fikk ikke sett ferdig siste jeg og Robin såpå,vi sovnet eller hvertfall jeg. Hmm noen som har sett den? er faktsik veldig bra:)

I helgen har man koset seg masse med guttepusen.
fredagen dro jeg hjem etter skolen, pakket noen esker, skrev ferdig notat leksene til historie prøven på tirsdagen(i morgen 16 des)fikset noe skaer til Jule gaven til Robin. Så Pakket jeg og dro til Robin. Så filmer og slappet av og spiste litt snakcs før vi la oss.

Lørdag Dro til torp, slappet av, så dro Robin til fredrikstad-st.croix for å ha lyd sjekk, så da dusjet jeg og fikset meg i mens og kom inn med halv syv bussen. Så Robin spille med june og de (pleased n pleased) de var flinke, så møtte man på oen kjent folk også, june, lise-bobby, nadia, sean osv. Dro hjem med ni, halv ti bussen, Robin kjøpte mat til oss, men så kom vi hjem så hadde mamma'n hans kjøpt pizza og godis til oss så ble det det i stede. Å film.

Søndagen SLappet av så filmer og koset oss, så kom håvard og kjørte oss til bede slik i ti tiden eller noe. Så ble det noefilmer osv før vi la oss.

Jeg har hvertfall hatt en koselig helg! Har du?

2 kommentarer:

LindaSogn sa...

åhh, den serien har jeg lyst til å laste ned og! Har hørt den er bra, men vet egentlig ikke hva den handler om da. Annbefaler du meg den?

-Linda

Anonym sa...

Dexter er sykt fett:D bra serie ass