fredag 19. desember 2008

utfordring.Av ine.


Utfordrer - Nadia

Fire jobber jeg har hatt
- Pizzanini-servitør
- Hobby butikk/ kondomeri
- Frisør Salong
- Barnevakt

Fire filmer jeg kan se om igjen
- red dragon
- big daddy
- saw
- Tjenare kungen

Fire filmer jeg ikke vil se om igjen
- råv dyr-ræva
- the nine-uforstålig
- jenta i jordkjelleren eller noe- drit kjip
- trainwreck - synes ikke den var morsom

Fire steder jeg har bodd
- Sarpsborg-kulås
- mo i rana-byen
- Sarpsborg-øvre lande
- Sarpsborg- straks flytte til lande

Fire tv-program jeg elsker
- grey's anatomy
- one tree hill
- gossip girl
- sein feld

Fire ting jeg vil gjøre nå
- væremed gutten min
- sove
- spise , sulten
- bli ferdig medå flytte

Fire websider jeg er inne hver dag
- Blogg
- google
- Nettby
- youtube

Fire steder jeg vil være nå
- Hos Robin
- Innflyttet og ferdig i nye huset
- i kjøleskapet
- sovende i sengen.

Men ja skriver bloggen for i dag i morgen, å sier natta. Blogges!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heroes er på Topp 5 lista mi av alle serier liksom. Åjeg har sett det meste:D hehe. den er kjempekul.