torsdag 4. desember 2008

4 desember. Nynorsk tentamen


Hmm fant ikek noe bilde av serien jeg kjøpte meg men den gikk på tv 2 tidligere , for ikke så altfor lenge siden og heter himbres, her er e lite utdrag hvertfall.

Hadde nynorsk tentamen i dag gikk vel ok, jeg skrev litt over 4 A4 sider og gikk slik kl ti ble ille fort ferid da men. Så har brått høytaleren på tlf min blitt ødelagt jeg hører ikke folk når de ringer eller jeg men de hører meg. Så sender den på rep i morgen. Får heldigvis en fin sony ericcson i svart/gull som låne tlf.


Tok en tur til bestefar i dag, synes så synd på han nå som pappa har dratt til thai land, og blir borte tre mnd. For da sitter bestefar bare inne alene. Når jeg kom dit spurte bestefar om jeg kunne handle og jeg sa ja og at han skulle skrive alt han ville å ikek tenke på om det ville bli tungt for meg. Haha og da slo han til for å si det slik. Skal legge ut et bilde av handle listen over. Å mye av det var det jo to-4 av samme ting. haha.

Så tok jeg bussen til byen igjen halv tre, møtte malin. kjøpte meg fem filmer og en serie. Så gikk vi på mc donalds jeg kjøpte meg mc flurry med non stop.






Dro hjem,lagde middag, the jule kalender, blå fjell, støv sugde hele huset og dusjet. Sett prison break og la ut et nytt bilde på nettby. Men nå skal jeg legge meg! Sov godt folkens!

Ingen kommentarer: