fredag 26. desember 2008

Long time no seen.

Ja så har jeg ikke vært flin til å skrive den siste uken. Men jeg har en GOD unnskyldning, vi har flyttet og har nå ikke nett:/ Så telkte og gi dere en liten oppdatering for uken.

Fredag 19 des: bærte ned alle eskene jeg hadde pakket ferdig dagen før. Dusjet ,pakket dro til byen leide filmer, så til Robin, sov der.

Lørdag 20 desember : jeg og Robin ble hentet av mamma slik rundt kl 18? dro i gammle huset pakket inn alle esker, dro til nye huset bærte inn alt så tok man ting ut av esker, Robin hjalp meg, + fikset suraound annlegget mitt, så ble det film og snacks. iiii takk til min kjære for all hjelpen !<3

Søndag 21: mere pakking og vasking, tar jo aldri slutt. Så etter en stund fikk vi endelig tak i Ståle, han kom og hentet oss, kjørte en tur på mix leide filmer og kjøpte den siste harry potter filmen, og snakcs, is. Så til torp. Robin fikk gavene fra meg. Så sovnet man litt senere på kvelden til filmene.

Mandag 22: Pat ville ha oss med til byen, så tok vel halv to bussen eller noe til byen, dro på musikkøstfold eller hva det het, der de selger instrumenter og alt mulig rart. Etter vi hadde vært der dro vi på paradis, spiste kebab . Så tilbake til torp, ble en tur på butikken, da ble det kanel giffler på meg(A)<3 Så dro vi hjem Til Robin, så kom Michael en tur og Kjellman, og litt senere en Truls. Jeg dro med kvart over åtte bussen. For måtte hjem og putte alle klærene i skapet. Leide med seiern hero's og en ungdom gangster film. Heros er faltsik nokså spennende, sett det hele uken, og blit ttil at jeg bare må se mer og mer. Så kom Robin til meg i ellve tiden, så filmer så la man seg.

Tirsdag 23:
Robin ble hentet slik halv tolv, skulle hjem og hjelpe til og pytne til jul og omøblere. Jeg måtte fortsette og pakket, vaske+ stryke gardiner for mamma og små hjelpe g pynte til jul. Gikk og la meg slik i halv tolv tide ble det en film før man til slutt sovnet.

onsdag 24: JULAFTEN!!
Morgenen var lang og ikke fult så koselig, pga vi ikke hadde fått kanaler som tv-folkene hadde lovet, så Tom mått dra ut to ganger en gang for å fikse slik boks med kanaler og en gang til pga den ikke virket, heldigvis virket den til slutt, og vi fikk kanaler, så da ble det jule filmer, askepott osv. Dujset og fikset meg i to tiden, folkene skulle komme fem og da skulle det bli mat, men folkene kom slik seks og ble ikke mat før etter halv syv. Etter maten ble det jule gaver. Å som dte var kost!

Fått noe fint i år?
Det har jeg, jeg fikk:
-penger
-gave kort
-en topp
-en t-skjorte
-film
-to parfymer, body lotion, shower gel-paris hilton
-body lotion-J-lo
-ull sokker
-jule sak den var søt!
-sminke bord og sykke holder fra fryd kjempe flott
-og et kjempe nydelig smykke fra Robin<3


Kanskje det var noe mer men jeg husker dessvere ikke i slengen.

torsdag 25: våknet tidlig som mange andre dager, så på tv siste boller. Så hoppet jeg i dusjen slik ett. Så dro vi til Michelle jenta mi, Hu ble 17 år<3 Vi spiste og koset oss og så dro man slik litt over syv, ble kjørt til Robin, så film osv sovnet vel ganske så tidlig.

FRedag 26: Jeg har bursdag(A)

Bilder kommer senere har nok ikke ledning til bildene her:/

4 kommentarer:

Lise Lotte sa...

Aww, jeg fikk parfyme :D er så happy for julegavene i år for det er sånne ting jeg trenger, og ikke bare får fordi det er jul lissom ^^
OG, gratulerer med dagen, søtæ mi<3

LindaSogn sa...

Hihi, jeg fikk også ullsokker :D

Lise Lotte sa...

Jeg fikk den dærre jLo, pakketingsetangsen ^^

Nadia sa...

Ja, kjempe fornøyd jeg ! :D Du da? Fornøyd med gaver og alt slikt? Haha, joda :p Har ikke hatt krøller siden den dagen der jeg trur jeg :o Men har ikke krølletang, men tenkte og kjøpe meg det! Søren, jeg detter ut av "blogg greiene" klarer ikke skrive hver dag så drøyer jeg d et hele tia! :o Søren :o<3