tirsdag 2. desember 2008

2 desember.


Begynnt å høre smått på julesanger for å få litt julestemning, eide ikke noe julestemning i fjor, så hadde værtkoselig med hvertfall en smule i år!

sitter på skolen litt over en time igjen, har nynorsk, å som alltid er timene like meningsløse! Må vente 45 min på bussen da, det som er så kjipt er at bussen kun gåren gang i timen. Men dasitter jeg å Ine ofte å ser på alle de rare menneskene. Når jeg kommer hjem skal jeg støv suge huset,skjekke gjennom klærene i det siste kles skapet og dusje og pakke. Så skaljeg leie filmer og dra til Robin<3stakkars>

Ellers så gleder jeg meg ille til jul, å det skal jo bli så godt med ferie, og ferien er ekstra lang i årå nesten tre uker!!!

Ntåå se på søte!Fant et gammelt bilde av Robin i går. Synes han var så søt måtte nesten legge det ut.

2 kommentarer:

Caroline sa...

nynorsk er forferdelig! uff.

Janne Natalie sa...

Er ikke no fan av den dama egentlig, men hun har den absolut beste jule plata!!