mandag 1. desember 2008

1 desember.


haha fant dette bilde på en cd jeg hadde lagt over masse bilder fra den gammle pc'en min. Er fra i oktober i fjor eller noe i førsten når vi ble sammen.

Det snødde i dag! Å litt av snøen la seg faktisk.

Hm skulle egentlig ha støv sugd og laget middag i dag, men hadde leske så slapp støv suge og de kom sent hjem så slapp å lage middag også.

Så har jeg begynt å se over klærene, hva jeg kan gi bort siden jeg straks skal flytte. Men like vanskelig hver gang, sidne jeg alltid tenker '' nei kan ikke gi bort den,den kunne jo vært en god kose genser,, selvom den bare blir liggende på bånn av alt. Så må vel prøve å løs rive meg fra enkelte plagg og få de ut, er jo egentlig unnødvenndig å ha en hel masse klær man ikke bruker liggende og slenge? Er det ikke? Har du samme problem, å liksom rydde vekk enkelte klær? Jaja jeg fikk tatt oppe på rommet i dag så får jeg se nede i garderoben i morgen, kan ikek være så ille mye. Har nettopp gitt bort litt over to søpple sekkermed klær og en elelr to søpple sekker med sko til tante ungen til Tom.

Jaja nå skal jeg legge meg og sove,å drømme om flotte!<3

Natta, blogges flokens.

Ingen kommentarer: