søndag 7. desember 2008

5-7 desember. Your my sunshine.


Åh synes det er så koselig med slike lys jeg, som folk tar på husene og trærene osv.

Så var helgen brått over! Men det som er bra med det er vel at nå er det enda mindre dager til jul!

Kom til Robin slik i seks tiden på fredagen, så på de filmene jeg hadde kjøpt og spiste godis, og kanelgifler. Nam som jeg liker det. Er egentlig ikke så glad i goteri men veldig glad i kaker, boller og is.

På lørdagen skulle Robin spille i ski med hero, jeg hadde egentlig tenkt meg dit og se på, men hu jeg skulle dra med kunne ikke. Så mens Robin var der og spilte, dro jeg med meg Pat ut, gikk til bussen og tok bussen til byen. Der ble det kebab på paradis og såkom Ståle etter en liten stund. Dro på mix leide filmer jeg hukser desverre ikke navnene nå, men det var en thriller og en komedie. Så dro vi i butikken og kjøpte godis og is-pistasj med sjokolade biter! Åh den er god. Så kom Robin kjære hjem slik litt før halv tolv. Da lagde jeg noe mat til han og så satt vi på film og slappet av.

Aww bilde jeg fikk for slik ett år eller noe.

Søndagen slappet man av , så filmer og tullet. Herre som den gutten får meg til og le! Han er så god, er så glad for at jeg har han. Han er så søt, gjør meg så glad, herligste! Ble hentet slik kvart over ni. Ville ikke dra, men jeg hadde selvsagt ikke medmeg bøker,så da måtte jeg nesten bare ta turen hjem. Dro i nye huset, for å spise, så fikset jeg noe saker til en jule gave jeg har. Å fant ut hva jeg får av mamma og Tom til jul, noe jeg hadde mistenkt en god stund. Så kom jeg hjem, pakket sekken og dusjet. Men nå skal jeg legge meg. Så blogges!

Noen som har pakkekalender? fått noe fint hittil?

Ingen kommentarer: