fredag 19. desember 2008

18 desmber. Siste dag på trafikalt grunn kurs


Ikke sett gutten min siden mandags morgen før skolen, pga flytting og kurset, savner han! Skal bli godt og se han igjen i dag. Er rart hvordan vi vender oss etter en stund å ha en person rundt oss. Å hvor rart det da blir når personen ikke er til stede.


Etter skolen i dag stakk jeg og ine oppi salongen, kjøpte oss kebab pizza noe som ble middag pga trafiaklt grunn kurs kl 5. Så bølget jeg håret til ine, noe som var ganske så festelig.







Trafikale grunnkurset varte 3 og en halv time i dag, hadde første hjelp, jeg duppet til og med av et par ganger i sittende stilling:/

Etter kurset ble jeg hentet av mamma og dro i ny huset for å vakse og rydde siden flytte lasete kommer med resten av tingene våre i morgen. Vasket og ryddet osv i litt over fire timer, så når kl var tolv og jeg enda ikke hadde kommet meg hjem var jeg nokså sliten.

Kom hjem tok kvelds mat, og fikset litt på jule gaven til Robin. Så ble det vel sengen slik halv fire , fire.

Det pleide være pepper kakerpå kurset med de siste to gangen var de ikke der, pga vi nesten spiste de opp. Merkelig egentlig i fjor likte jeg ikke pepper kaker men i år synes jeg de er gode.


Flytting i morgen(dag) men jeg tar meg fri i dag alt skal gjøre i dag er å bære eskene jeg har pakket ned så de kan ta de med.

3 kommentarer:

Nadia sa...

Hihi :D Skjønner , blir nok deilig og bli ferdig med det og få tid til andre ting! Blir bra vettu.

Jammen du kler det, helthelt sant! :D
Vi må forresten finne på noe en dag da. Også ta en fest eller noe sammen endag :) <3

Lise Lotte sa...

Pepperkaker er godt, men det spørs mengden :P

LindaSogn sa...

hahah, Ine så morsom ut :D