tirsdag 30. desember 2008

Love you.

ettersom jeg ikke har nett hjemme får jeg bareoppdatert profilen nå og da. Men prøver så godt man kan. '

26: bursdagen min, våknet ved siden av kjære så film og spiste, ble hentet av mamma rundt tre, fikk middags gjestene på besøk i 4, 5 tiden så ble det kaker. Guttepusen sov over vi så film og koset oss.

27: hjemme slappet av, dro i butikken handlet pizza og godis, kjøpte film saw 2. leide filmer saw og hjemme alene.Robin kjære og jeg hjalp mamma og bære noen esker, slappe av å så filmer. Den siste reve jakta den var bra:)

28: Gikk til byen leide filmer å leverte de gammle.Møtte Pat og Caroline dro på paradis spiste, ¨å dro vi hjem til meg å så filmer osv.

29: Butikkene åpnes endelig, jeg og Robin dro til byen handlet tidlig kl 11, kjøpte parfyme, og han spill til xbox 360. Spiste på Mc donalds og dro hjem. Etter byen dro jeg opp i gamle huset for å vaske og støv suge. Så dro man hjem til nye huset er ventet min kjære så så vi på silmene vi hadeleid, ozzy serien g sex og singelliv filmen<2 aww dene r så flott

30: Dro til byen kl 11 møte pat, kjøpte drikke til i morgen, og var på musikk østfold. Dro hjem og slappet av så på film, så sovnet ma litt. Så kom Brtt og hentet meg og Robin slik i fem tiden. Så blir det vel snart å se film.

Robin du er skjønn, jeg elsker deg<3

jaja, sal legge ut en del bilder fra julen også vidwere når jeg får sjansen!

Ingen kommentarer: