onsdag 17. desember 2008

18 desember. Busy days.


Meg med hetten på mens fargen virker.

I dag hadde man fire timer på skolen, ferdig ti på halv to. Etter skolen kjøpte jeg ferdig jule gaven til mamma og bursdagsgaven til micehlle + at jeg kjøpte megundertøy selv kjempe fint, rødt og svart h&m. Møtte Malin, dro til frisøren og stripet meg, tok altså etterveksten noe som var flott å endelig få gjort.

Etter det dro jeg og Malin ned til storbyen, gikk runt å tittet litt etter jule gave Malin manglet, å kjøpte en is. Så var det mørke kjøring i dag da, gikk jo greit og fort egentlig. Fra kl 18.15-19.30 Når jeg var ferdig der ble jeg hentet og kjørt hjem.


Litt av gavene, noen har jeg allerede gitt bort. Slik 5, 6? +

Da så jeg på gossip gril og tok meg to rista brød skiver. I dag var det nye episoder også, eller jeg har hvertfall ikke sett de episodene som kommer fremover nå. Så ja gleder meg til hver onsdag jeg nå! Åsså pakket jeg inn alle jule gavene utenom den ene til Robin for jeg må hente de bilettene før jeg kan pakke inn de med det andre. Så da slipper jeg tenke noe mer på å pakke inn de. SYnes egentlig det er kost å pakke inn, men nå er det liksom litt hastverk alt sammen oppi flyttingen.

Etter det tok jeg meg en dusj. Så var det på'n igjen å pakke, pakket så og si ferdig i dag, har kanskje to, tre esker igjen. Bøker, dvd,play station og noen andre små ting.

Nå er jeg vel så og si nesten utslitt så skal bli utrolig godt å sove. Er en uke igjen til jul, å jeg gleder meg som en unge!

3 kommentarer:

Lena. sa...

Du tror jeg hadde kledd brunt hår? :) Er utrolig skeptisk. Og om jeg ikke skulle passe det, så ødelegger det jo håret MAX å farge blondt igjen :p Huff, vanskelig valg det der.

Nadia sa...

Hehe, du måtte det ja :) Hah! jammen jeg gjorde det se :p

Ahh, kjipt. Du tar trafikalt grunnkurs nå, gjør du ikke? Det er pyton kjedelig, bah! Men ja, da kan du slappe av med utrolig god samvittighet.
Jaa, dere flytter nå dere ja, snart ferdig a? Du for tenke på at det er endag igjen til ferien så kan du slappe av og kose deg med masse filmer osv i julen! Blir sykt deilig.
Åjaa, du også ja! Takk for tipset, lurer på om jeg skal gå til legen altså. Er trøtt hele tiden uansett. Kan sovne uansett hele tiden omtrent. Og det er jo ikke alltid like bra. Så ja. Skal prøve og få gjort det jeg!

Haha, ja du er hvit men du kler det :D Ikke mange som gjør det vettu<3

Ine Therese sa...

hehe, nå er kurset endelig ferdig! og btw, jeg har utfordret meg på bloggen min !: )