mandag 8. desember 2008

8 desember. Bby<3


Etter skolen i dag dro jeg å mamma og handlet inn mat!!Aww jeg liker dra og handle spesielt når det er mors lommebok det må betales med og jeg får mat. Jeg elsker mat!

Kom hjem ryddet og dusjet. Så begynte jeg lage taco til meg og Robin. Robin kom vi spiste, så på tv osv.. Aww søtnosen min<3

Åh vet du hva? Du gjør meg så glad.
Du er så ille flott, har det så bra, når jeg er med deg.
Når du holder rundt meg, føler jeg meg så trygg.
Når du kysser meg, føler jeg at jeg flyr.

Når du smiler og ler, får du det til å ile inni meg, du er så skjønn.
Takk for at du lar meg være en del av hverdagen din.
vil du skal ha det bra, er så og si ikke noe annet jeg ønsker mer.

Å tenk at jeg kan bruke de mest utenkelige ord for meg å si, du betyr så mye.
Jeg elsker deg, faktisk, virkelig.

Du er beste, men det beste av alt, du er min<3

Ingen kommentarer: