tirsdag 16. desember 2008

15 desember. prøve lesing + ferie klar!


Et bilde av Pat, meg og Robin for noen uker siden, jeg ser mongolidut, men men vi er kule så det er ok!

I dag etterskolen spiste jeg, lagde bare noe lettvindt, makaroni og kjøttdeig med grillgrydder og ketsjup er faktisk veldig godt. selvom det ikke høres/ser slik ut.

Så har man dusjet og fikset noen saker til noen jule gaver. Bestemte meg også for å gi slipp på konsert båndene mine fra sommeren, fant ut at det ikke hadde blitt så ille fint med kjole på julaften og mine konsert armebånd, så jeg klippet av alle tre , men tar vare på de somminner, siden jeg ikke fikk tatt bilder på noen av de.

Så har jeg laget meg et nytt hemp armebånd, RMF- <3 aww.

Nå er jeg ille sliten og gruer meg litt til i morgen, skole-prøve, trafikalt grunnkurs- så vaske vegger ,gulv i nye huset, så pakke om det blir tid når jeg kommer hjem? hm.

jaja. Ellers vil jeg at disse siste skole dagen skal gå fort, jeg er definitivt helt klar for ferie nå!

Ingen kommentarer: