søndag 30. november 2008

Første desember i morgen!


Fredagen- dro hjuemom dusjet 0og pakket klær, mix-leide filmer, Dan's real life sett før men er faktisk fin film, og iron man. Vi dro på bursdags fest slik i åtte tiden, var kosleig og komme litt ut blant folk. Fikk slik drink der strawberry daiquiri kjempe godt egentlig, så anbefales. Kom hjem slik i halv to tiden eller noe. Da så jeg og Robin på filmene jeg hadde leid og spiste noe snakcs.



Lørdag- Dro inn til byen for å levere filmene , og leie med nye. Leide run fat boy run en film som viste seg å være ganske så morsom, og hulken 2 også en bra film. Bare slappet av å så filmer , så lagde Robin taco til oss.


Søndag-slappetr av sett på filmer og spist. Nå driver robin og sager og fikser, for senga har knekt så den må jo nesten fikset. Gankse så søt her han flyr rundt som den handymannen egentlig!


Åh så er det første desember i morgen , og har ikke vært hjemme enda men forhåpendligvis blir det pakke kalender i år også det er kost. Robin har fått sjokolade kalender av meg med bamser hehe. Litt festelig egentlig. Men ja unasett så skal jeg kanskje se på noe julekalender på tv i år og eller hvertfall prøve så jeg får litt jule stemning. Åh fader straks bare 24 dager til jul. Flere som gleder seg?

hva har dere gjort i helgen?

2 kommentarer:

Lise Lotte sa...

hmm, Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave ennå. Jeg tenkte å lage en snart, til Fredrik. Han ønsker seg en strikket lue ^^ Også tenkte å legge ved en liten ting til der. Men har ikke starta i det hele tatt :O

Ellers spiser vi sånn, poteter, ribbe, medister-pølse og -kaker osv. Og riskrem med rød saus til dessert ^^

Kristine sa...

ser ut som du har hatt en koselig helg da ;-*