tirsdag 21. juli 2009

Chili con carne


I dag lagde pus toast til meg til frokost å det var nam. Litt senere kom arneberg vi tok en kjøre tur hjemom meg jeg skulle hente head sette mitt. Så lagde Arneberg mat til oss faktisk- pytt i panne, aldri sett han lage noe mat, så det var nytt for meg, vant til at det er jeg som lager eller så kjøper han seg mat. Vel så kom vi hjem og jeg lagde jordbar sylte tøy til frokosten i morgen eller kvelden's i dag. Så prøvde jeg noe nytt jeg lagde morell sylte tøy! Det blir morro å smake ..

Så senere på kvelden skulle brått Britt lage middag å, ris, rund stykker og chili con carne, det er noe jeg ikke har smakt før så var spennende, godt og strekt!


mmmm nam syltetøy





I morgen er planene og møte Mia i byen slik ett og jeg gleder meg!

Ingen kommentarer: