fredag 10. juli 2009

Ohhh happy day!



I dag har jeg hatt en kjempe dag, startet med toast og tea til frokost med Aliza. Så har jeg støv suget hele huset og vasket badet. Lest litt i boken, jeg har valgt til sær emnet eller en av bøkene jeg har valgt. Så dusjet jeg, og fikset meg. Dro til Ine, deretter dro vi til brasseri 74 tok oss en kaffe latte med kokos og sjokolade og den var faktisk utrolig god der, bedre enn på pizza ninni. Åsså kom Ina, snakket litt, så bestilte vi oss mat, jeg wok med svin, Ina wok med kylling og Ine pita med biff.

Etter mat og full mage, leide vi film og dr til byen der ble det litt shopping. Så gikk vi hjem i regn været. Nå sitter jeg her og blogger, Ine sitter på face. Og stras blir det kvelds og film..

Bukse bik bok, under tøy h&m



Rund stykker og forskjellig smør
Søte Ina


Brune Ine, uten sminke faktisk et sjeldent syn.


Bukse gina, genser vero moda, topp bik bok




Noen andre som har koset seg i regnet? I dag har jeg koset meg masse og lot ikke regne påvirke humøre..

Ingen kommentarer: