fredag 10. juli 2009

De siste dagene..


Mandag
- Var jeg med Ina vi dro en tur til byen jeg måtte handle noen små saker og bestille meg time til pedikyr før bryllupet til Mamma. Så kjøpte jeg meg noe mat og moreller da. Så tok vi hver vår vei, jeg hjem fr å holde mer på med bryllups gaven til mamma og Tom. Så ble det film.
Mmmm frokost og te.

Middag mc Donalds

Tirsdagen- var jeg med June, hu kom til sarp vi titte fort i byen så dro vi på pizza ninni, ble det en latte på meg og en kaffe på hu satt der og snakket i noen timer, så dro vi til fredrikstad tittet fort og dro på speilet og snakket og koset oss. Ble hentet av Hanne der i halv ni tiden dro til kjære, de hadde byttet rom der, så nå har han fått stort rom. Så endte vi kvelden med csi miami som er like spennende som alltid.
Kaffe latte med koks og sjokolade mmmm

Onsdagen- dro jeg , Robin, Mikke og Ståle til svergie så en kjapp tur til halden. Kom hjem i ni tiden da kom Ina en tur, vi så film, den nye med Wil Smith - syv liv den var kjempe fin og trist, nbefales virkelig. I tilleg begynte jeg å lese til sær emnet noe som var på tide siden jeg skal lese ferdig te bøker før skole start! Kjappa på!!
Top-vero moda , bukse gina

Torsdagen- Torsdags morgen dro jeg til tante hu har farget hret mørkt og det ble kjempe fint! Så spiste vi frokost. Etter det kjørte pappa meg hjem, Alica kom vi lese i bok, lagde middag og så filmen Benjamin Button, en dyp og bra film, men kan bli litt lang, varer jo nesten tre timer. Chips, bearnaise og snitsel
dårlig bilde-mobil. Stømper-h&m, Kjole- gina, Top-vero moda, jakke-risø, sko- all star, veske -bianco

Ingen kommentarer: