onsdag 1. juli 2009

Sunny days.



Vel nå har vi hatt mange varme kanskje alt for varme dager her i Norge. I går Var det så varmt og tørt i luften at vi bestemte oss for å bare slappe av hjemme.. Men ja jeg måtte brått en tur til legen også, for ser ut til at jeg ikke tåler veps. For der jeg har blitt blitt, har det utviklet seg litt utslett. Kanskje fordi jeg har klødd sånn? Så da fikk jeg slikens antibiotika kur for infeksjon i huden. Kure er over 7 dager. Haddde noe lignene for noen mnd for da skjedde nemmelig det samme.. Men da gikk jeg på en pencelin kur som varte 10 dager den funket så håper denne gjør det å. Legen tok en prøve av det så da finner de sikkert ut hva det er som gjør det, og om det er vepsen. I tillegg kjøpte jeg rense vann og slikens bandasje plaster for å dekke det til, åsså nese spray- for pollen, jeg er så tett i nesa så måtte nesten kjøpe det også...

Men ellers har jeg bare slappet av med min kjære i dag , spist mat og is med stekte bananer, det er jo så godt!!





Ingen kommentarer: