mandag 6. juli 2009

Rain Rain Rain..



Vel for å si det slik selvom jeg elsker sol og flott vær, var det på tide med litt regn. I natt fikk jeg sove helt fantastisk og slapp og våkne tidlig av solen som steiket i ansiktet mitt og den tunge luften rundt meg. Siden det har regnet og er oversyket blir også tempraturen senket og det er mulig og sove tidligre enn tidligere de siste ukene og sove lengre.



I går var jeg, Robin, Michelle, Og Robin på kino på my bloody valentine, 3D film, men ja var ikke noe spessiel bra. Så ikke noe jeg anbefaler å se..

I dag har jeg vært med Ina i byen, vi ittet og snakket. Men jeg handlet ikke noe. Nå sitter jeg er og ser på film. Leide to filmer i sta. Ser på the duchess nå den er egentlig bra, men den egentlige grunnen for at jeg leide den er at Keira Knightley soiller i den , jeg simpelt elsker henne. Så leide jeg the banger sisters, sett den sånn 2 ganger før men er lenge siden, den er jo gammel, men morsom da. Ellers har jeg holdt på med den ene bryllups gaven til mamma og Tom. Straks skal jeg legge meg, og se frem til en ny dag, med nye muligheter.



Ingen kommentarer: