onsdag 1. juli 2009

My Milkshake...




I dag har jeg vært hs Torill mora til Tom- Stefar. Hu hjalp meg litt med den ene gava som er tl bryllupet til mamma og Tom. Når jeg kom hjem dusjet jeg og lagde taco til meg og Robin. Thea og Ståle var en tr innom. Så drev jeg og ordnet med den andre Bryllups gaven. Så lagde jeg milkshake for sånn 20 min den var god. Jordbær og vanilje is med kraft fra friske jordær og banan. mmmm nam..

Vel nå skal jeg og Robin snart se film- Escape en av de jeg kjøpe for litt siden blir spennende og se m den er like bra som de andre jeg har sett til å.

Jaja håper dere koser dere i varmen, vel i dag har vi faktisk hatt ltt regn å brått kom den bygen å det regnet som en foss men så ble været bra igjen!






I mogen skal jeg, Robin, Emil og Michelle til Oslo. Gleder meg, dessuten så bare må jeg finne sko til bryllupet!!

Ingen kommentarer: