onsdag 29. juli 2009

You know I miss you whenever your not around.

I går jobbet jeg fra 11-17.20 som resten av uken. Elller når jeg slutter er alt fra 17-17.30 det spørs. Men i hvertfall etter jobben i går gikk jeg hjem, sådusjen og gikk en tur til Ine. Hvor hu var så søt og lagde middg il meg, pytt i panne i fløte saus noe som er kjempe godt.
Kvelds maten min i går. Eggehakk med egon krydder og ny stekt baguett.






Ntåå Robin nydelig, skrevet på speile nede i gangen.
Outfit kjole gina, sko bianco
Ine søt søt søt i kommune genseren til mor si
Lunsjen, brød med salat, kylling og karri saus. Og en liten smak av frappe med vanilje og kaffe kjempe god!
Kaffe moskva, veldig god, smaker som søt kaffe, er med vanilje sukker.
Så prøvde vi ut noe nytt som vi kanksje får på jobben en sunnere smoothie- med fiber. alts Jucie, youghurt, fiber flak og bringebær.

Etter det dro jeg hjem, fikset i albumet til meg og Robin og begynte på min tredje bok til fordypningsemnet, som har navnet, utakk er verdens lønn.

Jeg så film også, Revolutionary Road. Jeg ble litt skuffet ege ntlig, trodde den skulle være skikkelig bra, men så var det bare krangling og utroskap noe som er to av to ting jeg hater. Så ja den falt ikke etter min smak, men den har fått bare femere og seksere, så er vel hver sin smak. Å ja,, titanic er jo fortsatt en slager, og hu kler så mye bedre det bedårende røde håret!



Ingen kommentarer: