onsdag 22. juli 2009

smoothie love

se jeg har fikset neglene igjen, synes ikke så godt men er to slike perler på hver store tå.

I dag har jeg hatt en koselig dag med Mia. Vi møttes i byen i ett tiden, gikk litt rundt og tittet. Så dro vi opp på kaffe liten hvor jeg skal jobbe neste uke, tok oss en tropisk smoothie, den er sykt god, og ikke misnt sunn! Så tok vi en snart tur innom intriør og disegner klær butikken lilla.

Etter det skulle vi dra på den indiske resturanten og spise men det var stengt, jeg ble kjempe skuffet!. Så endte vi opp på pizzaninni, jeg tok en kylling ninni salat og hu en bunn pasta med curry og brokolig og kylling husker ikke hva retten het var noe rart noe.

Maten var kjempe god, etter det tok vi enda en tur for å små titte litt før bussen gikk, men i dag endte jeg opp tom hendt. Hadde lyst på noe nytt men fant ikke noe så da var det ikke vits.




se den søte tlf til mia!

Her skal jeg jobbe neste uke, kjempe koselig her.


Nå sitter jeg her i jogge dressen og tenkte jeg snart skulle begynne og lese litt til igjen snart, vært flink er på s 70 eller noe i bok nr 2 har bare lest i dne sånn litt to kvelder. Prøve og bli ferdig med den og nr 3 før ferien er over.

håper på fin vær til helgen, kryss fingrene med meg!

Ingen kommentarer: