fredag 24. juli 2009

Frokost det viktigste måltide sier de.


Dette var min frokost i dag, det var kjempe godt! Og jeg ble god og mett. Våknet ganske så sent i dag kl var vel nærmere to. Og ja nå sitter jeg her og har blogget litt, mens jeg hører på min kjære som spiller på elektriske trommer. Skal snart se på supernatrual som er kjempe spennende.

Ellers i dag vet jeg ikke riktig hva vi skal, men jeg vil til byen for å snakke med Ronny- som er en kompis av pappa- som jobber på spaceworld, for jeg har lyst på en tlf , men mitt abbonomang skal ikke fornyes før i oktober, og da kan det jo hende den tlf ikke lengre er til den prisen eller at de har flere igjen. Så jeg skal snakke med han for å høre om det er noen mulighet for å kunne legge den av om jeg betaler nå eller noe.

Jeg får bare krysse fingrene!

Ellers er været nokså fint i dag, å det gleder meg, jeg er lei regn, grå skyer og blås fulle dager!

Ingen kommentarer: