mandag 20. juli 2009

Slitsom fredag.



bukse bik bok, topp h&m

På fredagen dro jeg på jobb, og jobbet fra halv ett til tre, de trengte bare noen som kunne jobbe litt da siden det er da det pleier komme mest folk. Etter jobb dro jeg hjem, støv suget hele huset, ryddet, vasket bade og dusjet. Etter det skrev jeg ferdig talen til bryllupet til mamma og Tom, laget forside. Så gjorde jeg ferdig albumet jeg laget til de, pakket inn gaven. For så å bake kake til bryllupet, jeg var ferdignår kl nærmet seg halv elve, og da var jeg utslitt i og med at alt jeg jadde spist var en liten salat. Så ble det kvelds og film med min kjære..


Jeg broderte og sydde pute
Jeg lagde album
kortet jeg lagde..

kaken, jeg suger i å lage melis, den ble for tynn så skriften rant litt alle veier kan man si..

Fikk desverre ikke tatt bilde av den varmende masasje oljen jeg kjøpte på kondomeriet, men var jordbær eller noe og skunne smakes på å! Det er saker vettu, så lagde jeg slikens hefte med tale til de. Fikk ikke tatt bilde av den heller.. men kan legge ut senere eller noe..

jo forresten jeg har lest ut den første boken til fordypnings emnet og har begynt på nr 2

Ingen kommentarer: