mandag 27. juli 2009

You light up my heart.

Vel søndag tok jeg Arneberg, Robin og Ina en tur til norby senteret. og ja, jeg kom tom hendt hjem nok en d\gang. Har lyt på noe nytt men jeg finner jo ikke noe er det ikke typisk!!

Når vi kom hjem lagde jeg og Robin middag- orientalsk gryte med kjøtdeig, ris og rund stykker. Å det var kjempe godt! Så ble det film. Etter filmen tok vi et bad med msse bobbler, det var kjempe kos.Jeg hendtet radioen så hørte vi på topp 40, og Robin a over søt og hendtet te lys det ble utolig kost!!!





Ina kjøpte seg mat i en slikens asian shop på nordby, thai kylling i chili og nøtter , luktet godt, så var det med sala, brød og slikense sprøe potet gull liknenes geier.








Dagens outfit.


Kommer flere bilder, når jeg får de tilsendt!

Åh gutten du er så skjønn, så pen, så snill. Jeg er glad for at jeg har deg..Å ja, jeg elsker deg, elskling<3

Ingen kommentarer: