onsdag 12. november 2008

Aww is the way you make me feel<3




I love my bby<3


Sov hos Robin i natt, var kjempe kost! Aww så våknet på morgenen, når han skulle opp osv, jeg begynner ikke før kvart på ti så jeg lå og dro meg til slik kvart på åtte. Skolen kun tre timer i dag. Etter skolen møtte jeg malin, dro i frisør salongen vakset håret og bløget det. Så fikk vi penger av mamma til å kjøpe oss noe å spise. Vi havnet på Mc Donalds som vanelig, spiste cheese burger, chips og sjokolade milkshake. Så fly vi rundt å tittet litt. Så fikk jeg fader kjøpt enda en jule gave i dag (til bestefar) kjøpte en t-skjorte.

Så dro vi hjem etter en stund, nå har jeg nettopp sett two and a half men, og skal se kongen av queens så skal jeg dusje, se på hotel cæsar og spise kvelds og gossip girl!! Det begynner igjen i dag på tvnorge 19.55 fy flate gleder meg! Jeg er blitt helt avhengig fader!<3

Jaja Ellers har jeg det meget flott for tiden, det eneste jeg synes er litt trist er at det har vært så dårlig vær de siste dagene. Liker virkelig ikke regn, får håpe på bedre vær fremover!

Ingen kommentarer: