mandag 10. november 2008

Utfordret av søte Lise(Bobby)

Del 7 ting om deg selv som andre antakelighvis ikke vet.
- Utfordre andre bloggere du har lyst til å vite litt mer om.
- La de vite at du har utfordret dem.

1. Jeg er egentlig en litt innesluttet person, slepper ikke folk lett inn. Men er glad i å bli kjent med nye og nokså utadvent av meg. Er bare at jeg bruker litt tid på å sleppe de inn og bli, si jeg er glad i de.

2. Liker ikke at folk tar meg i ansiktet, vet ikke helt hvorfor jeg bare er slik. Ikke pga noe sminke eller noe, for jeg bruker kun maskara-strek (rush iblant).

3. Elsker mat og is og kaker. Men liker ikke brus og er ikke særlig glad i små godt og diverse.

4. Jeg er en person som kan si ting veldig rett ut og sier det som det er, noen synes kanksje jeg er for rett på eller frekk men det er ikke hensikten i det hele tatt.

5. Jeg hater kryp dyr, regn. Spiser ikke sau og er ikke meget begeistret for fisk.

6. Jeg ler av folk som slår seg. Men det er jo til en viss grad.

7. Jeg har kun vært ordnetlig forelsket en gang.

Jeg utfordrer Malin.