mandag 10. november 2008

Flott strat på uken!

Bilde av meg og jenta mi, siden juni eller noe så er litt gammelt. Men vi tar egentlig ikek bilder så ofte så da bare tok jeg dette. <3

Skolen gikk kjempe fort i dag egentlig, tre timer fri , tre timer fag. Så tok jeg tre bussen til jenta mi-Michelle<3 aww hvor deilig var det vel ikke å se henne igjen. Herregud som jeg har savnet henne, ikke sett henne side forje fredag, og det er en stund. I hvertfall når jeg for litt siden var vant til å se henne så og si hvertfall fire ganger i løpet av uken. Vi sappet av så på tv, lo og snakket. Spiste GOD mat<3 Jeg er ille glad i mat, virkelig! Så så vi på top model. Ble hentet halv ti av mamma, dro hjem. Dusjet, orndet meg, fant klær til i morgen. Nå sitter jeg her skriver blogg, skal gjøre historia leksa mi, så skal jeg legge meg og drømme søtt. Hm om det ikke blir rart nok en natt. Drømt så mye merkelig og rart i det siste. jaja. Har du hatt en fin start på uken?
http://www.blogger.com/img/blank.gif
Åh er glad jeg har henne, hu betyr så synnsykt mye for meg. Uten henne vet jeg ikke riktig hva jeg skulle gjort. Er så deilig og vite at jeg har en der som er der for meg uansett hva det er og som ikke noen gang kommer til å svikte meg. Fy flate jenta mi, du er en av to jeg kan si jeg elsker. Å for meg er det et virkelig sterkt ord!

Er her for deg å det håper jeg du vet, uansett hva så er jeg her! Du og jeg skal holde sammen! Flate du er god du!

1 kommentar:

Ine Therese sa...

så du elsker ikke meg, nei :- (