torsdag 6. november 2008

dritt skole dag.

Hmm skolen i dag var egentlig nokså dritt! Begynte med at Thorleif begynte å masse etter de 1p matte bøkene igjen, jeg solgte de i førsten av oktober for 350 siden jeg hadde forstått det slik at vi kun trengte de om vi kom opp. Men nå sier han vi må ha de siden vi skal repetere og at jeg må kjøe meg nye bøker for 600 eller mer. Noe jeg synes er tåpelig når man bare kan gå å kopiere på biblioteket og vi kun skal repetere i en ukes tid eller noe og har tre timer i uken. Men men, jeg har ikke tenkt å kjøpe noen bøker som er så dyre for en så liten stund.

Så i tysken fikk jeg tilbake prøven, jeg fikk 1+ 27 poeng av 115 er så tåpelig kunne hvertfall fått 2- så jeg sto. Jeg satt i en time eller mer og skrev en del på de stil oppgavene. Når jeg likevel stryker når jeg har fått til noe og prøvd, kunne jeg like godt levert en blank prøve og gått etter 3 min. Å brukt tiden på noe bedre.

Så fremføring i de to siste, historie og filosofi. Gikk ok.

Ingen kommentarer: