torsdag 6. november 2008

Lett tjente penger.


ÆSJ. Se edderkopp jeg fant oppi en slik sak mamma har nede i stua når jeg skulle støv suge. Trodde seriøst jeg skulle hoppe i taket når jeg så den.

Etter skolen dro jeg til bestefar for å vaks litt, slik at man får litt penger. Trenger jo det nå som den svartens tlf reningen brått kom på en masse mer enn jeg hadde regnet med. Vasket opp tre fat, 4 glass noe bestikk og vasken og spseilet på bade og fikk 300 kr. Så det var jo lett tjente penger pluss at jeg fikk god middag.

Etter det kjørte pappa meg hjem, nå sitter jeg på dataen. skal snart ned og støv suge huset. Så dusje, så er det jo ikke så lenge til prison break. Jeg har egentlig lyst på noe å tygge i til deg så kanskje jeg lager slike brownies cookies. Så blir det vel å legge seg eller noe etter dette.

Hmm snart jul. Noen som har begynt å kjøpe inn jule gaver enda?

4 kommentarer:

Lise Lotte sa...

Æsj, den edderkoppen så bare stor og ekkel ut.
Nei, har ikke starta med julegaver, har ikke penger før nå i helga :D
og skal faktisk ikke kjøpe julegaver i år. Menneskene vet jeg er glad i dem uansett ^^

Lise Lotte sa...

Forteller senere ;)

Anonym sa...

OMGGGGG, den der...!! :|

Camilla Didriksen sa...

Å herregud for en ekkel edderkopp!!! Jeg fikk frysninger nå :(