tirsdag 25. november 2008

Jule klærene ferdig funnet!




Møtte Mia Marie i byen etter skolen i dag for å kjøpe kjole osv til jul, kjøpte den kjolen på risøe jeg hadde lyst på, får ikke lagt ut noe bilde nå, men kommer vel et bilde etter julaften så da får dere jo sett kjolen da om dere lurer. Så kjøpte jeg meg slike stay ups eller hva det heter de hadde ikke hud farget så da ble det svarte. Ville ikke ha hvite, det er liksom mer slik bryllup. Så kjøpte jeg meg strømpe-holder på h&m som var kjempe søt, så skal jeg handle svart stråppløs bh i løpet av uken, så da er hvertfall klærene til julaften funnet.



Noen andre som har funnet, eller begynt å tenke på hva de skal ha på seg til jul?

Tok fem bussen hjem, så lagde jeg mat til meg og Mia så bare snakket vi og pratet litt for alt det vi har gått glipp av. Ikke vært sammens med Mia på lenge, så var koselig og bruke litt tid sammen igjen. SÅ var vi på datan og så på kongen av queens, simpsons, litt hotel cæsar osv.


Ellers blir det bare kaldere og kaldere for hver dag, jeg er en ordentlig fryse pinne og føler jeg får frosse skader hver gang jeg rører meg utenfor døren. Hmm når det først er så kaldt som det er blitt nå hadde jeg synes det hadde vært koselig medlitt ordentlig snø! Som faktisk legger seg og ikke bare blir slik ekkel sørpe! I hvertfall håpe på snø til jul, er liksom ikk jul uten snø.

Eller hva synes du?

Fikk bestilt frisør time til meg og ine før jul også, da blir det stripping og kanskje klipping på meg, to søstre, 18 desember.

Ingen kommentarer: