tirsdag 4. november 2008

telefon regning.

Skolen i dag var helt ok + at vi sluttet en time før.

Etter skolen gikk jeg opp på space world. For å høre om en tlf regning jeg har fått. Dette er kjempe flott, den var på 671. Jeg har jo nå byttet over til nonstop. Hadde djuice. Å jeg trodde regningen fra djucie ble betalt på førsten av mnd, noe den tydelig ikke ble. Så nå har jeg fått en regning på 200 fra djuice og 471 fra nonstop. Jeg har kun ringt for 21 kr + de 33 eler hva det var mva så skjønte ikke hvor de 400 kom fra for skal koste 300 i mnd pluss ringing. Men det var vist for en og en halv mnd. Men likevel jeg er like langt, mamma betaler kun 200, å jeg har jo kun lagt av 250(skulle til vanelig betalt 121 om det ikke hadde vært dette tullet) men nå må jeg da beatle 471 fordi jeg byttet før mnd hadde gått ut. FLOTT akkuratt det jeg trenger nå som jeg må kjøpe farsdags gave,brustdags gave og jul egave til pappa siden han drar til Thai land den 16 plus at buss kortet mitt går ut neste uke.

Ellers har jeg vært i salongen og vakset,kuret håret. Spist lunsj på kaffe-liten, en tur i fredrikstad møtte Malin. Møtte brått på Robin å, var kost å se<3

Så hjem, dusjet. Så skal man kanksje til Robin etterpå, om han ikke er ferdig på øving for seint, så blir det vel å se noen filmer?

Noen andre som har hatt slike dumme tlf regninger?

1 kommentar:

Monica sa...

har ikke det, har abbenoment så får ikke ringt for mer enn 200 ;p