mandag 3. november 2008

kjedelig mandag.

Våknet kl 5 i dag, da gikk alarmen til pat for fult å den er skikkelig høy, med skrike musikk. Robin våknet også, men ikke apt da selvsagt den alrmen gikk i ett i en time. Men ellers var det jo kos og våkne ved siden av gutten.

Dro på skolen, i dag var det ille kaldt ute egentlig, frost og kladt på bakken også. Begynner virkelig og kjenne at vinteren er på vei. Skolen var egentlig helt ok, bortsett fra matte. Blir så oppgitt av Thorleif-matte læreren. Fem eller flere i klassen har solgt matte bøkene fra i fjor fordi han, og andre lærere har sgat vi ikke dirkete trengte de, vi trengte de kun i tilfelle vi kom opp. Jeg solgte bøkene for 350, å når han da påstår at jeg får kjøpe meg nye, n¨r vi kun skal repetere i de en to ukers tid(har 3 timer matte i uka) så gidder ikkejeg bruke 600 kr og mer på å kjøpe de på nytt. Men bortsett fra det gikk vel skole dagen ok. Har to fritimer før de to siste timene hver mandag og da gikk jeg opp i salongen og tok hår kur og bølget håret.

Etter skolen var det rett til det nye huset for å male. Har malt i over tre timer, så er sliten nå. Skal hjem hvert øyeblikk, og dusje. Så blir det top model, å legge seg?

Noen andre som har samme matte bøker problem?

3 kommentarer:

Lise Lotte sa...

Hehe, Top model er helt rått :D
Nei, har ikke samme mattebok-problem. Vi fikk beskjed om å ta vare på dem i tilfelle vi kom opp. Så jeg har solgt bare ett par bøker fra ifjor :D

Anonym sa...

Hei :) Jadda, jeg koste meg på kinodagen! Vet ikke hva den hemmelige førpremieren var, så nemlig ikke på den. Funnet det ut?:)

Anonym sa...

Åja, død snø?:)