torsdag 27. november 2008

Du gjør meg så glad!



I over i går kjøpte jeg litt av jule gaven til guttepus-Robin. Så nå har jeg endelig fått fart på ræva og kjøpt tog billetter til Mo i rana til oss i vinter ferien. Aww det skal bli kost, 12-14 timer på tog , blir nok koselig! Gleder meg.

Etter skolen i går dro jeg og malin til moss, hu skulle se etter kjole til jul og jg ble med for sammværets skyld. Endte opp med å ikke finne noen kjole, men kjøpte seg en bok og noen arme bånd. Jeg handlet ferdig en jule gave. Så avsluttett vi med å kjøpe en mc flurry.

Tok fem bussen hjem fra moss. Når jeg kom hjem, skjekket jeg nettby, og dusjet, pakket og dro til byen og leide filmer, så til Robin. Dan's real life som vi ikke fikk sett fordi vi sovnet i den første fred claus som er en jule film, den var morsom og koselig, hvertfall det jeg fikk sett av den.


Aww det er koselig å ha en og dele hverdagene og helgene sine med. Hvertfall når den personen gjør deg så glad, og får deg til å føle seg bra.

Nå er det straks første desember og jeg gleder meg for da blir det pakke kalender på meg!

Ingen kommentarer: