torsdag 27. november 2008

Too long sicne we laugh together.


Prison break i kveld på tv3 kl 21.30 Anbefales ,selvom jeg kun har fått sett to episoder denne sesongen. Er det faktsik ille bra!


Skolen i dag var egentlig flott, fem timer med film og to timer tysk. Selvom jeg hater tysk gikk tysk timen ganske fort i dag å faktisk! Nå er det snart helg igjen en dag igjen på skolen så kommer helgen. Det skal bli godt, det vi alltid ser frem til på slutten av skole uken.

Etter skolen dro jeg hjem, spiste,pakket, vasket badet og dusjet. Nå skal jeg stikke og føne håret og sminke meg ferdig, så ta fem bussen til byen for å levere filmene jeg leide i går.

Så skal jeg ta seks bussen til jenta mi, skal bli så godt å se henne igjen ikke vært ordentlig med henne på over en uke. Er ikke noe særlig, men da blir det ekstra flott å se henne i dag, så skal jeg ligge over å så det blir koselig!

Hva skal dere på en så mørsk og bløse full dag?

Ingen kommentarer: