fredag 21. november 2008

Everything Im not.


Enda en sang av the veronicas, synes den var bra jeg. HVa synes du?

Skolen i dag gikk ok, og sluttet en time før noe som var fantastisk flott. Mens jeg venta på bussen hjem, møtte jeg Michelle og Malin snakket litt med de. Kom hjem, datan, lagde middag-gryterett, støv suget. Nå skal jeg finne klær og pakke, så dusje. Så skal jeg til Robin<3


En ny juice mamam kjøpte meg hjem i går, smakte på den på morgenen ille god. Angefales!




Hadde gym på skolen i dag de to første timene akkuratt som alle andre fredager, takker gud for at jeg heldigvis har fått en fri time etter gym så jeg har lang tid på å dusje og fiske meg. I dag hadde vi basket, å bildet er meget uklart fordi det er tattmed mobil tlf pluss at alle rører på seg for om du ser, så er målet på vei til å falle ned, vi hadde bare lagt det inntil veggen og holdt på å dette over ene fyren i klassen.



Mens jeg ventet på bussen kjøpte jeg også noe snakcs til i kveld to lion og en pose spansk paprika-sørlands chips.

1 kommentar:

Lise Lotte sa...

yeeah ^^ Kvelden var utrolig kos :)
Legger ut noen bilder imorgen <3