søndag 16. november 2008

slik gikk helgen for seg.


Fredag- våknet ved siden av fine, så på filmer,osv. Tok bussen til byen slik tre for å møte Thea. Spiste og tittet rundt, kjøpte meg nye ola bukser på h&m-stramme. Så møtte vi Camilla og tittet litt til, å nå har jeg kanskje funnet meg kjole til jul. Men må en tur på gina tricot løpet av uken for å se om det brått er noen finere kjoler der? Så slik halv seks kom Malin for å hente en klokke hu har bestilt på session. Så kjøpte hu jule gave til meg som jeg pluket ut selv. Slikens flott lyse lilla topp fra bik bok, som liksom er slik stor under armene. Så ble jeg hentet av pappa, kjørte i butikken kjøpte pizza og noe potetgull. Når jeg kom hjem dusjet jeg, så kom Robin etter kosnerten dere's på epa,slik ni tiden. Dro til Robin rundt halv elve da ble vi hentet, så så man film og sovnet vel etter en stund?

Lørdag- slappet av så filmer. Utover dagen kom Michael en tur. Vi hadde det koselig, så film og spiste snakcs osv.

Søndag- Våknet av sola slo i øynene på meg, endelig litt bedre vær! Dro hjem fra Robin slik tre. Kom hjem spiste pizza, sjekket nettby, å nå skriver jeg jo bloggen da. Driver å laster ned noe musikk, for skal brenne enda en cd til pappa faktsik! Så når jeg er ferdig med det skal jeg hoppe i dusjen og fikse meg. Så blir det og begynne å lese til media prøven vi skal ha på tirdagen, noe jeg burde begynt å øve på senest onsdag men men slik ble det ikke.

Hmm ellers synes jeg dagene går fortere og fortere, men tiden gjerne går sakte på skolen da! Å nå nærmer vi oss jo eksamens og tentamens tid noe som er drit! Men vi må jo gjennom det. Dagene begynner å bli kaldere-vinteren er på vei!

jaja. Har du hatt en fin helg da?

2 kommentarer:

Lise Lotte sa...

Sure lise er ikke alltid søt skal jeg si deg ;) var skikkelig hissig den dagen, men ja ^^
Takk søta<3

Anonym sa...

Ja, den garnier greiene funket jo:) Men vet ikke om den er sånn kjempe bra! Ikke noe spesielt bedre enn det jeg har pleid å brukt som er fra apoteket men det funker jo:)<3