onsdag 5. november 2008

Ugh.


Hm våknet i dag av at Robin måtte stå opp og fikse seg fordi han skulle på skolen, da fikk jeg nemmelig brått enda en dyna på meg. Åh dte var godt, for det var brått veldig kaldt. Jeg begynner jo ikke før kvart på ti hver onsdag så sto ikke opp før ti over halv åtte tiden. Så gikk jeg til bussen slik ti på halv ni. Tok meg en tur til salongen bølget håret, så klarte jeg å brenne meg! Det var ikke noe særlig godt. Så ultra-kjøpe lunsj ->> skolen.

Etter skolen tok jeg bussen til nye huset, dro og malet i tre timer. Kom hjem, tok en tur på datan, vakset badet, ryddet rommet, fant klær til i morgen, dusjet. Lagde middag. Nå ser jeg på hotell cæsar, så skal jeg straks se over det jeg skal si i fremføringen i historie og filosofi i morgen. Så kanskje titte litt på tv, å legge seg.

Åh føler jeg kunne fått gjort så mye mer, eller hvert sammens med noen i dag også. Men alle var vist opptatt i dag. Men men er vel greit å slappe av iblant.

Synes det er litt rart egentlig, før kunne jeg på en måte være alene eller ikke sammens med folk i flere dager etter hverandre. Nå synes jeg det er rart å bare være alene en dag. Merkelig egentlig. Blir vel kanskje slik når man har blitt så vant til å ha folk rundt seg hele tiden.

Ingen kommentarer: