onsdag 19. november 2008

Long time sicne we spend time togheter.


Ine jenta mi<3

skole, så dro jeg hjem dusjet. I dag skal faktisk Ine komme til meg, kan så og si ikek huske sist vi var sammen på fri tiden. Blir kanskje litt slik når vi går i samme klasse og ser hverandre hver dag uansett! Men skal bli kost å tilbringe litt tid med henne igjen. Hu kommer vel om ikke så altfor lenge, så blir det tv'titting å noe mat. I dag er det gossip gril og folkens! Ille bra serie, det eneste som er litt synd er at jeg har sett de episodene de sender nå på nett, men men er en stund siden. Så kanskje bare greit og bli litt på minnet!




Funnet mer jeg ønsker meg til jul/busrdag (26 des):



Den søte nattkjolen som tilhører det undertøyet jeg ønsket fra H&M bilde på andre ønske listet litt lengre ned på bloggen.