mandag 3. november 2008

Beste<3



Lørdag: våknet, surret litt på dataen før man hoppet i dusjen. Så sminket man seg og tok på seg ''kostymet,, fikk vite slik ni , ti på fredagen at man måtte kle seg ut på festen jeg skulle på med Robin, så da måtte jeg bare ta noe man hadde liggende og ble leopard. Dro til Robin slik halv seks.

Der var pat, Michael også så dro vi vel på festen slik i halv åtte tiden. Hadde det kost i samværet med de andre. I tolv tiden tok vi en tur til on the run for å kjøpe hamburger og kips. Så ble det en tur på taken, så tilbake til festen. Dro hjem nokså tili siden man synes det ble en del roligere utover så dro hjem i ett tiden. Når vi kom hjem så vi på film osv.

Søndag: Våknet ille tili i dag slik halv ni, satt vi å så åp ghost whisper, og film. Ble jeg hentet slik i to tiden for å dra hjem og hente klær, bøker og dusje. Så kom pappa og hentet meg slik halv fire og kjørte meg tilbake til Robin. Så på film osv. I syv-åtte tiden lagde Robin taco til oss. Som var kjempe godt. så så vi noe film og la oss.
.



Jeg har hvertfall hatt en kjempe kost helg. Dere har gjort i helgen?

Ingen kommentarer: