mandag 17. november 2008

ønske liste?

The veronicas.

Fått litt dilla på denne sangen, den er jo egentlig ikke akkuratt som annen musikk jeg hører på men liksom litt annerledes og det likte jeg.

I dag har jeg vært på skolen, og laget meg middag selv nok en dag. Mamma og Tom pusser opp i det andre huset, så da blir det mye mat lagning på meg, siden de aldri er hjemme før 21-23. I dag skal jeg lese på en media prøve jeg skal ha i morgen. Så er det egentlig ikke så mye mer å skrive o dag utenom at det er finale i top model? hmm. Gleder meg!

Jaja men yenkte jeg kunne sette opp en ønske liste her over hva jeg ønsker meg til jul. Så blir ikke bloggen så altfor kjedleig åsså er det jo kjekt om noen venner brått skal kjøpe men ikke vet hva?.

Ønske liste

Den lukter så godt, min er desverre tom !


Egentlig foretrekker jeg rett hår, derfor jeg retter det hver dag. Men bølgetangen lager faktisk utrolig fine krøller/bølger.


Åh denne er flott, jeg er nokså glad i søte parfymer. Ikke slike sterke, eller kryddrete for da begynner jeg å nyse!


Jeg rett og slett elsker undertøy. Kjøper kun på h&m for synes de sitter best. Hm hvit blonde undertøy kunne jeg ønsket meg, har fra før men trenger nytt hvitt!

+ noe til som jeg ikke kommer på nå, så legger kanskje ut mer senere.

Fra familen synes jeg alltid det er kjekt å få gave kort eller penger om de er usikkre etter hva man skal kjøpe. Så slepper man få noe man aldri kommer til å bruke eller få bruk for. Er du enig der?

Hva ønsker du deg til jul?

1 kommentar:

Lise Lotte sa...

hehe, nei jeg skal faktisk ikke på st.croix til fredagen, jeg skal jobbe å tjene penger jeg ^^
Ehm, jeg har laga det som bilde, og bare legger det inn som bilde lissom :P