mandag 24. november 2008

iiiii fryser rumpa av meg!




Fredags kveld var jeg med Robin vi så filmer osv.

Lørdagen såslappet vi av så på tv og film og tok en tur til svergie, da ble det tyggis på meg! Kjøpte meg noen kanel giffler å nam som det er godt! Så ble det film titting når vi kom hjem på kvelden.

Søndagen tok jeg tre bussen hjem, hentet flere klær og bøker til mandag. Så dro jeg, mamma og tom og spiste på henrys før de kjørte meg til mix hvor jeg leide filmene- Trainwreck som var helt ok men ikke så morsom som jeg hadde håpet og blades of glory den filmen fikk jeg sett kanskje 15 min til sammen her og der for sovnet og duppet av. Lite søvn denne helgen mye film titting forårsaker lite søvn på meg.



Sovnet da i ene filmen. Våknet kl 5 sovnet igjen slik halv seks og sto opp kl halv syv så ble vi kjørt av søstra til Robin til bussen på morgenen, hvor jeg nesten frøs av meg rumpa når jeg sto og ventet i dag morges.

1 kommentar:

Renate sa...

Kjolene er fra gojane =)