søndag 9. november 2008

Helgen.


Fredag: skolen, var ganske dårlig på skolen egentlig så deilig når det endelig ble helg. Dro hjem pakket og dusjet, så kjørte pappa meg til Robin slik halv syv, jeg leide med to filmer, en komedie jeg ikke husker navnet på og serien ghost whisperer. Så var jeg innom storbyen for å kjøpe farsdags gave til papa-grå -tskjorte men v-hals. Kom til Robin slappet av å så på filmene osv.

Lørdag: våknet ved siden av en våken Robin faktisk, han våknet før meg. Kanksje fordi han sovnet slik ti dagen før, sjokk. Å våknet igjen slik 3 da så vi på film spvnet sikkert ikke før halv syv, syv. Så slappet av å så den andre cd'en til ghost whisperer. Så tok jeg meg en dusj og fikset meg før vi tok turen til svergie. Nordby senteret, tittet og handlet noe saker. Så ble det mc donalds. Kom hjem da satt vi på red dragon og etter det hell boy , Pat handlet fire filmer i svergie nemmelig! Så spiste vi litt snop før man etter en stund sovnet.

Søndag: Våknet, slappet av måtte se litt av hell boy på nytt for i går sovnet jeg før den var ferdig og det gjorde Robin å. Så ble det noen andre filmer og en hel haug av slappe av. Jeg sprutet vann på Robin, traff han midt i øret! haha da fikk jeg vann i håret tilbake. Så Ble hentet slik litt over åtte, halv ni for hjem og dusje osv. Hadde ikke med meg bøler osv å det må eg ha med i morgen, så i dag må man sove hjemme.

Åh forresten nå er det ikke lenge til jul, tiden gr så fort fortiden, særlig når vi har dte gøy og koser oss. Mens de gangene vi skulle ønske tiden gikk fortere går den så altfor sakte! hmm Må nesten begynne spare inn litt penger å, å kanskje kjøpe inn noen gaver allerede nå, så jeg får brukt litt penger over tid, og ikke alle går med på en gang. Noen som har begynt å handle inn alt?

5 kommentarer:

Lise Lotte sa...

Høres ut som du har hatt en koslig helg da ^^
Og ang bilde, du skulle hørt nadia når hu tok det lissom, hu bare " NTÅÅÅ, SE PÅ DET BILDE HER A FOLKENS, det er det søteste jeg har sett på leeengeee" XD

Lise Lotte sa...

Blir flau over sånt jeg :$

Camilla Didriksen sa...

Jeg gleder meg sånn til jul :D Er ikke lenge til nå!

Anonym sa...

Jepp, jeg har hatt en deilig helg!:)

Lise Lotte sa...

Jeg har utfordret deg søtæ ;D <3