mandag 24. november 2008

På leting etter kjole til jul?




Etter skolen i dag møtte jeg malin, vi kjøpte en baguett på deiling fra narvesen. Kylling baguetten den er faktisk kjempe god. Så tok vi bussen til Østfoldhallen. Jeg er på leting etter kjole til jul, har funnet en på risøe jeg har lyst på men ville bare titte andre steder også for å være helt sikker. Tror jeg kjøper den kjolen i morgen for fant ingen på Østfoldhallen.

Så ventet man på bussen slik i halv seks tiden for å komme seg hjem over, å flate jeg fikk øre spreng eller noe av kulda som bare kom som en storm mot meg der jeg sto. Fader hvor kaldt det er, skulle ikke vært lov!

Når jeg kom hjem, tok jeg meg en dusj, så middag. Hotel cæsar, top model, å så uheldig som jeg var fikk jeg ikke med meg siste 15 min! Nedtur så nå vet jeg ikke riktig hvem som vant:/


Fikk siste MAG bladet mitt i abbonomentet i dag også desember utgaven, den er tykkere, skallese den nå før jeg legger meg, blir nok spennende å se om det er noen nye moter osv.
jaja. Noen andre som leter etter kjole til jul? Åssen kjole forestiller dere, dere?

3 kommentarer:

Lise Lotte sa...

jeg trenger heller kjole til nyttårsaften. Jul tar jeg heller på meg skjorte og penbukse elrns :) Orker ikke kjole. Eller så finner jeg en kjole i skapet bare ^^

Lise Lotte sa...

satc = sex and the city ^^
Trudde du visste det jeg :O XD<3

VEDIS KRISTINE sa...

Herlig blogg :)