fredag 31. oktober 2008

Halloween.




I dag er det altså den store skrekkens dag, som alle i utlandet feirer som bare det, er vel blitt til at en del feirer det her hjemme i norge også. Hmm men blir ikke noe Halloween saker på meg før i morgen, da skal man på fest med guttepus<3 Blir nok gøy. Har et lite problem da men, har ingen anelse om hva jeg skal kle meg ut som! Noen som har noen forslag å komme med?

Ellers har jeg vært på skolen, dro hjem støv sugde dusjet, pakket. Dro til byen leide to filmer Waz-thriller og May-grøsser. Så tok jeg busssen til Michelle fem. Så kom Emil dit etter en stund, og i halv åtte tiden kom Jens og hentet oss. Så kjørte vi til Malin. Så kom Carl og Malin dit også. Så Badet vi (mitt første bad slik i bikini i år, fikk endelig tatt av pris lappene og prøvd ut den nye bikinien kanskje på tide?)i Jacizzien til malin aw det var kost, og det var masasje i så når jeg gikk opp prikket det i hele kroppen. Så spiste vi noe pizza, dro hjem slik i halv ellve, ellve tiden siden Jens/Emil skulle på jobb og Malin på dugnad i morgen.

Nå kom jeg hjem for ca en times tid, å tenkte å se filmene. Så blir det vel å legge seg.

Noen som er ute i flotte kostymer i dag?

Ingen kommentarer: