onsdag 15. oktober 2008

aww <3 Flotteste




I går kveld gikk jeg hjemme fra(tunevannet) og opp til mix i byen, leide film-lars real girl. Tok bussen til Robin, så på den sjette sans på tv, så satt vi på filmen jeg hadde leid etter det. Kl var vel en del da og filmen var ikke spesilt spennede hvertfall ikke i førsten så begge sovnet.

Våknet i dag slik noe over seks eller noe, bare lå å slappet av litt. Før man fikset seg og tok på klær osv. Ti på halv åtte kjørte vi ned til bussen, fikk hade kyss, så hver sin buss. Var drit kaldt ute i dag, å min buss var treig jeg måtte vente nesten 15min eller noe. Var i byen kvart på åtte, da gikk jeg inn til jobben gitte ( mamma'en til micelle-gitte's nails). Spiste froksot og satt i en flott masasje stol. I ni tiden gikk jeg til mamma og fikk klippet meg litt på sidene og stusset luggen, det var deilig. Den hadde nemmelig blit ganske så lang.

Jeg så og si elsker onsdager, jeg begynner kvart på ti og har kun tre timer, + en liten klassens time hvor vi ikke ermer i enn slikens 15-30 min. sluttet ti på halv to. Da ble Ine med meg på space world. Å Ronny får ikke fikset den tlf jeg ville ha, men nå var jeg lei av å bare vente, så tok lilla sony ericsson w380. Å håper den ikke er så altfor ille. Tok tre buss hjem, tv, fikset på tlf, data, dusjet, spiste.



Nå burde jeg fortsette og lese til prøva, jeg er bare så ille trøtt og lei av å lese om platon, aristotelse, leve måter og de forbaskete trinnene.

jaja. Ønsk meg lykke til på prøven, tror jeg trenger litt lykke der.

blogges<3

2 kommentarer:

Ine Therese sa...

sitte her å er så SYKE lei selv nå! like før boken går rett ut av vinduet; p

Lena. sa...

Er du og Robin sammen igjen? Gud så lite jeg får med meg :p