fredag 10. oktober 2008

Barnevakt.

I dag var jeg kvalm og dårlig når jeg våknet, så ble hjemme fra skolen, sov til kl var 11, 12 og sto opp tok meg litt mat. Følte meg litt bedre når jeg hadde fått sovet og fått i meg noe mat. Tok meg en dusj, pakket, og tok 4 bussen til byen for å møte Michelle og Emil. Så stakk vi opp til mix leide to filmer- Bickford Shmecler's cool ideas, var helt ok-litt kjedelig. Så leide jeg Mr Deeds sett en del ganger før men er bra, skal se den nå tenkte jeg.

Michelle og Emil Ble med meg til tante for skal sitte Barnevakt, spiste taco.
Så dro de nå for litt siden slik ti på halv ti, siden de må gå til byen og ta buss til fredrikstad.

Jaja, er jo greit og slappe av ibant også, så får jeg vel kanskje litt penger for å passe Celine, å det er jo ikke feil:)

blogges

1 kommentar:

Ine Therese sa...

åja, du var hjemme idag :- ) må ha god bedring<3 jess, søt den lillatunikaen. Hih, den tlf er sweet i sort og lilla, så får håpe han skaffer den da ;*