mandag 20. oktober 2008

Unremorseful neighbor.



Åh synes denne sangen er så fin, så blir det dagens sang.



Faen, nabo jenta har begynt å spille trompet eller noe faenskap, høres helt jævelig ut. Stakkars jente at hu ikke hører det selv. Hu synes sikkert bare det er gøy. Det synes ikke jeg, dette er grusomt, å jeg hører det ille godt å for virker som hu øver på rommet rett på andre siden av veggen her. Å av en eller annen merkelig grunn spiller hu alltid når jeg leser til prøve. Blir små gal her! Synd jeg ikke var i samme rom egentlig, kunne jeg tatt opp så dere kunne hørt.

For et vær vi har i dag, det blåser og suser og regnet spruter. Var piss bløt på det lille stkke jeg gikk hjem. Vil ha mindre vinn og null regn.

Dagen min har til nå bestått av skole,nettby,middag,dusj og begynt å lese og skrive notater til prøven noe jeg tenkte å gjøre til slik åtte tiden. Da blir det å gå ned og lage seg noe mat, og kanskje en milkshake til top model. Så lese litt til og legge seg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Den sangen er nydelig, ja!